Jak začít cvičit když jste začátečník ?

Jak začít cvičit když jste začátečník
1. Posilovny nebo videa na YouTube?
 Začátečník by měl zkusit obě varianty cvičení aby si našel to, které ho bude více bavit.

2. Druh cvičení
 Každému vyhovuje něco jiného a pro začátečníky je důležité aby si našel svůj druh cvičení, který ho bude bavit. Někdo bude v posilovně vzpírat činky, někdo bude cvičit pilates, někdo zase jógu,...

3. Motivace
 Motivace je také hrozně důležitá. Najděte si na internetu motivační obrázky a texty, nebo hledejte motivaci mezi lidmi 👌
4. Trenér
Cvičení vás musí bavit, aby jste ho dělali pravidelně a tak i trenér je důležitý. Pokud vás bude bavit cvičit na YouTube, váš trenér vám musí být sympatický. Sama jsem zkoušela plno jiných trenérů než je Cassey Ho a nikdo jiný mi nebyl takhle sympatický.

5. Pravidelné cvičení
Začátečník by měl cvičit cca 4x do týdne.

Doufám, že jsem začátečníkům pomohla 😉


Komentáře

  1. Užitečný článek. Začala jsem cvičit a moc mi to pomohlo! Děkuji <3

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky